Obsługa finansowa i księgowa nieruchomości
Zachęcamy do zapoznania się z ofertą
SZCZEGÓŁY OFERTY:
Obsługa finansowa i księgowa zawiera w sobie:
- Przygotowywanie naliczeń na podstawie uchwał
- Przygotowywanie projektów planów gospodarczych oraz ich rozliczeń
- Sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych
- Przygotowywanie informacji o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz o przychodach
- Analizowanie i nadzór nad windykacją należności z tytułu pożytków i innych przychodów z nieruchomości
- Rozliczenie opłat z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości, kosztów zużytych mediów, funduszu remontowego
- Sprawdzanie prawidłowości otrzymywanych od usługodawców faktur i rachunków
- Prowadzenie sprawozdawczości finansowej, w szczególności podatkowej, zgodnie z obowiązującym prawem
- Monitorowanie wydatków przy pomocy oddzielnego rachunku bankowego z wydzielonym subkontem dla funduszu remontowego
- Nadzór nad opłacaniem podatków i innych opłat publicznoprawnych przypadających w nieruchomości, chyba że są pokrywane bezpośrednio przez właścicieli poszczególnych lokali
- Ubezpieczenie nieruchomości
- Wydawanie poświadczeń, bądź zaświadczeń najemcą lokali mieszkalnych, dotyczących dodatków mieszkaniowych lub pomocy społecznej